Digitální podepisování pro finanční instituce a zprostředkovatele
Zjednodušte život sobě i klientům a podepisujte digitálně veškeré dokumenty
A to všechno i na dálku, jednoduše a zabezpečeně. Začít můžete hned.
Denně podepisují DigiSignem
Jak si zjednodušují práci digitálním podpisem
Leasingové smlouvy uzavíráme plně digitálně od července 2022 a podařilo se nám zkrátit dobu potřebnou k uzavření smlouvy ze 4 hodin na 30 minut.
DigiSign jako podpisovou platformu jsme vybrali, protože z námi zkoumaných řešení měl pouze DigiSign vhodné a funkční řešení AML Identify v souladu se zákonem.
DigiSign používáme zejména pro podepisování komisionářských smluv.
Naši odborní poradci rovnou na schůzce s klientem provedou AML ověření a online připraví komisionářskou smlouvu a související dokumenty.
Klienti ji obratem elektronicky podepisují a díky tomu mají během pár minut založené své investiční účty a mohou investovat.
My máme zase jistotu, že veškeré dokumenty máme v pořádku a k dispozici.
Director of Sales, KK INVESTMENT PARTNERS
Celý onboarding našich klientů probíhá na dálku a automatizovaně. Od drobností, jako načtení údajů o firmě z ARESu nebo ověření totožnosti pomocí Bank iD při registraci, až po sofistikovanou klientskou samoobsluhu.
Integrální součástí procesu je DigiSign, který zajišťuje digitální podpis rámcových smluv s klienty. Po schválení podmínek financování se automaticky vygeneruje smlouva a do 30 minut po jejím podpisu může klient čerpat peníze.
Celou implementaci realizovalo naše DEV oddělení během pár dní.
Myslím, že kdo to jednou vyzkouší elektronicky, už nebude chtít podepisovat jinak.
Podepisovat smlouvy metodou Bank iD SIGN je díky portálu DigiSign opravdu jednoduché. Jako společnost takto podepisujeme většinu dokumentů.
Digitálně je všechno jednodušší
DigiSignem můžete i veškeré personální dokumenty (pracovní smlouvy, mzdové výměry, dodatky).
Zabezpečení a archivace dat na korporátní úrovní
Přizpůsobíme se vašim bezpečnostním standardům, na výběr máte provoz v rámci Shared Cloud, Private Cloud i on-premise.
Veškerá data ukládáme v EU a v souladu s GDPR. Můžete si určit, jak dlouho máme data uchovávat, a případně je přesunout do vašeho DMS. Samozřejmostí je zpracovatelská smlouva.
Dokumenty můžete opatřit časovým razítkem TSA s platností až 5 let a automaticky přerazítkovávat.
Šablony
Díky nim na pár kliků vytvoříte a rozešlete k podpisu standardizované dokumenty. Třeba komisionářskou smlouvu.
Podpisová workflow
Pořadí podepisujících, způsob jejich ověření a podpisu a další procesní náležitosti podle vás.
Automatické upomínky
Systém vám automaticky pohlídá, kdo už podepsal a případně odešle upomínku.
Automatizované ověření identity
Klienty ověříte podle svých potřeb pomocí 2FA (SMS a e-mail), bankovní identity nebo osobních dokladů a selfie.
Automatické expirace
Každá nabídka (smlouva) může mít termín, do kdy je platná. Poté již nepůjde podepsat.
Pokročilé automatizace a integrace
Pomocí Make, PowerAutomate, webhooků, API integrace si dokumenty můžete i generovat, posílat a nechat kompletně pracovat systém místo lidí.
Máte toho hodně? Pomůžeme vám ...
Časté otázky
Je možné ověření pomocí Bank iD nebo osobních dokladů?
Ano, oboje. Bank iD ověření je dostupné ve všech úrovních včetně Bank iD IDENTIFY AML a podpisu Bank iD SIGN.
Pomocí služby DigiSign Identify AI ověříme čechy i cizince podle jejich selfie a osobního dokladu.
Jde nastavit pořadí podepisujících?
Ano, pořadí můžete nastavit podle vašich procesních zvyklostí. Přesně jednoho po druhém příjemci, vybrat si prvního či posledního podepisujícího nebo kombinace pořadí.
Je možné ověřit příjemce i bezprostředně před podpisem dokumentů?
Ano. Příjemce je možné ověřit před zobrazením dokumentů, před jejich podpisem a také před stažením podepsaných dokumentů.
Je dostupná funkce schvalování?
Ano, v podpisovém workflow můžete přidělit příjemci roli Schvalovatel. Ten pak schvaluje znění dokumentu jako celku nebo může schvalovat jednotlivé položky v dokumentu.
Je možné zobrazit dokumenty jen vybraným příjemcům?
Ano. Pomocí funkce Přiřazení můžete pro každý dokument v obálce nastavit, který příjemce jej vidí / nevidí.
Musí mít podepisující účet v DigiSignu?
Ne. Podepisující se nemusí registrovat ani přihlašovat.
Mohou příjemci před podpisem doplnit údaje do dokumentu?
Ano, pomocí tzv. formulářových polí. Je možné vyplnit texty, nahrát přílohy včetně osobních dokladů, či vybrat jednu/více variant z nabídky.
Co dělat, když nevíme, kdo konkrétně bude podepisovat za protistranu?
Můžete použít funkci Delegování podpisu. To umožní příjemci přeposlat výzvu k podpisu komu uzná za vhodné a dotyčný podepíše. Tato možnost je dostupná při podpisu pomocí Bankovní identity nebo certifikátem.
Je možné provozovat DigiSign jako On Premise?
Ano. Funguje tak např. Uniqua pojišťovna.
Kde je dostupná API dokumentace?
Rozcestník dokumentace a základy použití Rest API najdete v https://help.digisign.org/cs/articles/9766040-zakladni-pouziti-rest-api