Podepisovat digitálně můžete veškeré HR dokumenty
Zjednodušte život sobě i klientům a podepisujte digitálně i
Splníte veškeré právní povinnosti a začít můžete hned i bez zapojení IT. Vyplatí se vám to od prvního dokumentu.
Budete v dobré společnosti
Tady se už zbavili zbytečné manuální práce
Na naše vzdělávací akce máme stovky brigádníků a externích školitelů ročně. Spočítali jsme si, že zpracování papírové smlouvy nám interně zabralo kolem 30 minut, digitálně nám to zabere do 5 minut.
Spoustu smluv si navíc externisté generují sami a my je jen podepíšeme.
Rozeslali jsme první várku hromadné rozesílky o 50 obálkách a během jednoho dne se nám vrátily všechny podepsané.
Je to neuvěřitelná úspora času. Během jednoho dne bychom je papírově nestihli ani rozeslat.
Mzdových výměrů míváme kolem 30. Když jsme je předávaly osobně, tak z toho bylo spíš společenské setkání :-) Nic proti tomu, jen když si člověk spočítá 15 minut povídání s každým, je to jeden pracovní den.
A třeba pracovní smlouvy už ani nepřipravujeme ve wordu, ale vznikají nám rovnou v DigiSignu. Paní ředitelka si smlouvu založí ze šablony a doplní údaje jako pozice, zkušební doba, pracovní úvazek, odešle k podpisu a je hotovo.
Znamenalo to každé čtvrtletí manuálně připravit a vytisknout desítky dokumentů, dát je k podpisu jednateli a následně je doručit našim kontraktorům, ať osobně nebo poštou, a doufat, že se včas a kompletně vrátí.
Pak vše dohledávat a kontrolovat a následně skenovat a archivovat (papírově i digitálně), to vše je obrovská ztráta času a navíc je zde prostor pro chybovost.
Teď si všechno rozešlu a “sesbírám” elektronicky za zlomek času.
U několika našich klientů už proběhly kontroly z Inspektorátu práce, kde jsme překládali elektronickou dokumentaci - pracovní smlouvy, mzdové výměry, dohody s externisty.
Všechny elektronické dokumenty kontrola akceptovala.
advokát, eLegal advokátní kancelář
Jednoduché a rychlé nasazení
Prostě se registrujete a používáte. Nic nemusíte instalovat. Stačí se rozhodnout.
Jednoduché rozhraní
Personalisté i backoffice všechno rychle pochopí a mohou efektivně pracovat.
Automatizace & přehled
Systém za vás hlídá, co už je podepsané, posílá upomínky i podepsané dokumenty.
Zvládne každý zaměstnanec i externista
Podepíše se kdokoli s chytrým mobilem. I dělníci a cizinci. A jsou za to rádi.
Veškerá agenda
Využijete i pro obchodní smlouvy v B2B i B2C nebo další interní dokumenty.
Bezpečný archiv
Podepsané dokumenty bezpečně uložíme tak dlouho, jak potřebujete.
DigiSign můžete používat, i když používáte HR systém.
Splníte veškeré právní povinnosti
Případným kontrolám z Inspektorátu práce i dalším jednoduše doložíte naplnění zákonných povinností. Pro každý dokument máte odpovídající formu digitálního podpisu a systém vám doloží i jeho doručení zaměstnanci.
Veškerá data zpracováváme a ukládáme v souladu s GDPR. Vy si můžete určit způsob zpracování, dobu archivace i si dokumenty přesunout na svá úložiště.
Časté otázky
Můžeme podepisovat i mzdové výměry?
Ano, i mzdové výměry můžete DigiSignem podepisovat a doručovat elektronicky. Konkrétní postupy a náležitosti najdete v tomto článku.
Jde nastavit, abychom podepisovali vždy až po zaměstnanci?
Ano, pořadí můžete nastavit podle vašich procesních zvyklostí. Přesně jednoho po druhém příjemci, vybrat si prvního či posledního podepisujícího nebo kombinace pořadí.
Je možné ověření pomocí Bank iD nebo osobních dokladů?
Ano, oboje. Bank iD ověření je dostupné ve všech úrovních včetně Bank iD IDENTIFY AML a podpisu Bank iD SIGN.
Pomocí služby DigiSign Identify AI ověříme čechy i cizince podle jejich selfie a osobního dokladu.
Musí mít podepisující účet v DigiSignu?
Ne. Podepisující se nemusí registrovat ani přihlašovat.
Mohou kandidáti doplnit údaje do smlouvy, nahrát své foto, osobní doklady a další přílohy?
Ano. Pomocí tzv. formulářových polí mohou příjemci (tedy i kandidáti), nahrát a odeslat dokumenty, texty, skeny dokladů (k těm je třeba potvrdit souhlas s uchováním kvůli GDPR).
Je možné zobrazit dokumenty jen vybraným příjemcům?
Ano. Pomocí funkce Přiřazení můžete pro každý dokument v obálce nastavit, který příjemce jej vidí / nevidí.
Jde omezit odesílání e-mailů našim statutárům?
Ano. Můžete si nastavit různá pravidla pro rozesílání výzev k podpisům, informacím o podepsaných dokumentech apod. Nejvíce možností poskytuje API.
Kde je dostupná API dokumentace?
Rozcestník dokumentace a základy použití Rest API najdete v https://help.digisign.org/cs/articles/9766040-zakladni-pouziti-rest-api