DigiSign pro realitní kanceláře i správu nemovitostí
Zjednodušte život sobě i klientům a podepisujte digitálně veškeré dokumenty
A to všechno i na dálku, bez nahánění klientů i věčného dohledávání podepsaných dokumentů. Začít můžete hned.
Budete v dobré společnosti
Jak konkrétně pomáhá Digisign v realitní praxi
Digitální podepisování jsem začala řešit, když jsme dokončili novou budovu k pronájmu, já seděla se dvěma papírovými smlouvami v ruce a říkala si, jaká to zas bude pruda jít to skenovat a zakládat do šanonu.
Hledali jsme nástroj, který
Našli jsme DigiSign, nechali jsme si jej představit a na začátku pomoct s rozjezdem. A od té doby už dva roky používáme.
Podepisujeme převážně nájemní smlouvy, hodně i s cizinci, expaty. Je to super, nemusíme nikoho nahánět, skenovat, tisknout a je to fakt jednoduché.
DigiSign používáme naplno už 5 let a nedokážeme si představit fungování bez něj. Už první rok se nám povedlo podepisovat 40 % smluv digitálně, letos je to přes 95 %.
Záběr jsme rozšířili i na financování nemovitostí, finanční poradenství a také účast v online aukcích.
Pro naše makléře je to obrovská úspora času, pro naše klienty pohodlí. Zbavili jsme se i zbytečných cest kvůli formálním dodatkům nebo protokolům.
Daří se nám uzavírat i obchody, které byly papírově extra komplikované, protože majitelé jsou v zahraničí nebo nejsou prostě schopní se operativně všichni sejít.
DigiSignem podepisujeme převážně zprostředkovatelské smlouvy, nájmy a předávací protokoly. Naši klienti to vítají. Chytrý telefon má drtivá většina, takže s podepisování není žádný problém a to ani u starších lidí.
Prvotně nás k tomu donutil Covid, teď už bychom se k papírům vracet nechtěli. Jen škoda, že digitální smlouvy stále neakceptuje katastr.
DigiSignem podepisujeme naprostou většinu smluvní dokumentace s klienty - nájmy, rezervace, dodatky a k tomu i různá prohlášení pro úřady.
Je to intuitivní, rychlé a dostupné i pro klienty, kteří nemají přístup k tiskárně.
Jednoduché a rychlé nasazení
Žádné instalace, pomoc od IT, řešení certifikátů. Prostě se registrujete a používáte.
Jednoduché rozhraní
Makléři i backoffice všechno rychle pochopí a mohou efektivně pracovat
Automatizace & přehled
Systém za vás hlídá, co už je podepsané, posílá upomínky.
Zvládne každý klient
Podepíše se kdokoli s chytrým mobilem, i senioři a cizinci. Ověřeno praxí.
Veškerá realitní agenda
Využijete na nábor, pronájmy, předávání, správu nemovitostí. I personální agendu nebo smlouvy dodavateli.
Bezpečný archiv
Podepsané dokumenty bezpečně uložíme tak dlouho, jak potřebujete.
Máte specifické potřeby? Přizpůsobíme vám DigiSign na míru, pomůžeme s integrací, automatizací i procesním nastavením.
Zabezpečení a archivace dat na korporátní úrovní
Veškerá data ukládáme v EU a v souladu s GDPR. Můžete si určit, jak dlouho máme data uchovávat, a případně je přesunout do vašeho DMS. Samozřejmostí je zpracovatelská smlouva.
Dokumenty můžete opatřit časovým razítkem TSA s platností až 5 let a automaticky přerazítkovávat.
Časté otázky
Jak podepsat předávací protokol na místě?
Nejjednodušší varianta je zpracovat protokol na notebooku, nahrát do DigiSignu a rozeslat účastníkům k podpisu.
Je možné dokument i připravit předem a vložit do něj tzv. formulářová pole, která předávající nebo přebírající doplní do dokumentu před samotným podpisem.
Je možné digitálně podepsat i plnou moc?
Ano. Plné moci i např. pro zastupování advokátem u soudu je možné podepsat DigiSignem.
Kolik uživatelů můžeme mít?
Počet uživatelů neomezujeme (kromě tarifu One), takže každý makléř může mít svůj vlastní účet.
Je možné ověření pomocí Bank iD nebo osobních dokladů?
Ano, oboje. Bank iD ověření je dostupné ve všech úrovních včetně Bank iD IDENTIFY AML a podpisu Bank iD SIGN.
Pomocí služby DigiSign Identify AI ověříme čechy i cizince podle jejich selfie a osobního dokladu.
Jde nastavit pořadí podepisujících?
Ano, pořadí můžete nastavit podle vašich procesních zvyklostí. Přesně jednoho po druhém příjemci, vybrat si prvního či posledního podepisujícího nebo kombinace pořadí.
Je možné ověřit příjemce i přímo před podpisem dokumentů?
Ano. Příjemce je možné ověřit před zobrazením dokumentů, před jejich podpisem a také před stažením podepsaných dokumentů.
Mohou příjemci před podpisem doplnit údaje do dokumentu?
Ano, pomocí tzv. formulářových polí. Je možné vyplnit texty, nahrát přílohy včetně osobních dokladů, či vybrat jednu/více variant z nabídky.